Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Elsem. Meer weten? Ontdek meer
Nikki
14 jun 2026 om 1:35
Heerlijk, vers en gezond eten. Goed verpakt en snelle en vriendelijke bezorging!
Charlotte
6 jun 2026 om 20:02
Heerlijk!
En nog goed warm.
kenny
29 mei 2026 om 17:41
Top tent in Enkhuizen voor als je is wat anders wilt dan andere restaurants
Douwe
22 mei 2026 om 19:37
Vlees erg taai , leek wel rubber
Sandra
16 mei 2026 om 20:07
Het eten was zoals gewoonlijk weer heerlijk.
Bob
8 mei 2026 om 21:03
lekkere eten
Michael
22 apr 2026 om 21:04
gevraagd of de bestelling om 19:30 kon geleverd worden . staan om 19:10 al voor de deur .
Frank
21 apr 2026 om 20:38
Fantastisch van smaak!!
W
15 apr 2026 om 21:44
Geweldig eten, met liefde bereid en snel bezorgd.
Lausas
15 mrt 2026 om 21:13
Het eten is altijd zo lekker. Absolute aanrader.
Im
8 mrt 2026 om 19:56
de kip uit mijn wrap was rauw. we hebben hier vaker besteld maar nog nooit via thuisbezorgd. dit was de eerste via thuisbezorgd, en de slechtste wat we hier gegeten hebben. teleurstellend. Anders is het altijd erg lekker.
Joep
18 feb 2026 om 20:29
Valt igg nooit tegen. Wat een smaken!